Veelgestelde vragen.
Heb jij een vraag over je bestelling? Dien dan hier een serviceaanvraag in. Vergeet niet je orderbevestiging bij te voegen of neem telefonisch contact met ons op.
Dien een service aanvraag in bij de klantenservice van het desbetreffende merk. Vergeet niet een foto toe te voegen van de situatie + een kopie van je aankoopbewijs waarop de aankoopdatum zichtbaar is.
- Serviceaanvraag voor schade / defect The Bastard. (Klik hier)
- Serviceaanvraag voor schade / defect Traeger.(Klik hier)
- Serviceaanvraag voor schade / defect Kamado Joe. (Klik hier)
- Serviceaanvraag voor schade / defect Big Green Egg. (ons contact formulier)
- Serviceaanvraag voor schade / defect Napoleon (Klik hier)
- Serviceaanvraag voor schade / defect Boretti (Klik hier)
Neem telefonisch contact met ons op. Indien een product niet beschikbaar is, kunnen we je helaas niet informeren wanneer dit wel het geval zal zijn omdat leveringen onzeker zijn. Het reserveren van producten is wel mogelijk. Wij noteren je gegevens en nemen contact met je op zodra de producten bij ons in de winkel zijn geleverd.
Ja, het is mogelijk om in de winkel contant te betalen.
We ondersteunen momenteel de volgende betaalmethodes:
- iDeal
- Bancontact/Mister Cash
- Klarna – betaal t/m 30 dagen later voor je aankoop
- Klarna – betaal in 3 termijnen
- VISA
- Mastercard
- Vooruitbetaling per bank
- PIN & contant bij afhalen in de showroom
Nee, dit is niet mogelijk. Wel accepteren we cadeaubonnen die zijn uitgegeven door BBQ Outside.
Ja, deze hebben we zeker! Deze zijn in de winkel en online verkrijgbaar.
Edisonweg 17
1446TM, Purmerend
Gevestigd in Grando Keukens
KvK: 84994347
- MaandagGesloten
- Dinsdag09:30 - 17:30
- Woensdag09:30 - 17:30
- Donderdag09:30 - 17:30
- Vrijdag09:30 - 21:00
- Zaterdag09:30 - 17:00
- Maandag11:00 - 17:00